8.1. Į užsienio šalis Pardavėjas prekes Pirkėjui pristato AB Lietuvos paštas, pagal galiojančius įkainius ir terminus.

8.2. Lietuvoje prekės pristatomos per siuntų gabenimo tarnybą, su kuria bendradarbiauja Pardavėjas, per 1 - 4 darbo dienas po apmokėjimo gavimo į Pardavėjo sąskaitą, jei Pirkėjas pasirinko išankstinį apmokėjimą ir Pirkėjo pasirinktos prekės tuo metu yra Pardavėjo sandėlyje. Lietuvoje prekės pristatomos nuo 09:00 iki 17:00 darbo dienomis adresu, kurį prikėjas nurodė pildydamas prekės užsakymą

8.2.1. Jei Pirkėjas užsakymo metu pasirenka prekių pristatymo į namus paslaugą:

8.2.1.1. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą, bei kontaktinę informaciją.

8.2.1.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Priimant prekes būtina pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą) arba nurodyti kitą informaciją, pagal tuo metu galiojančias kurjerio nustatytas taisykles pvz. siuntos atsiėmimo kodą. Jei Pirkėjas prekių pats nepriima nors prekės yra pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pardavėjas turi teisę perduoti prekes Pirkėjo nurodytu adresu esančiam kitam asmeniui, o Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui.

8.2.1.3.  Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.

8.2.2. Jei Pirkėjas užsakymo metu pasirenka prekių atsiėmimą viename iš Lietuvos pašto skyrių:

8.2.2.1. Užsakytas prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas po to, kai kurjeris informavo Pirkėją elektroniniu paštu arba SMS žinute, kad prekes galima atsiimti.

8.2.2.2. Prekes gali atsiimti ne tik užsakyme nurodytas gavėjas bet ir užsakymo pateikimo metu nurodytas kitas asmuo. Atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir Lietuvos pašto darbuotojui pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).

8.2.3. Pirkėjas gali atsiimti prekes nemokamai "Puošmena" parduotuvėje (Gedimino g. 9, Marijampolė). Jei Pirkėjas užsakymo teikimo metu pasirenka šį būdą:

8.2.3.1. Užsakytas prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas po to, kai Pardavėjas informavo Pirkėją elektroniniu paštu, kad prekes galima atsiimti. 

8.2.3.2. Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo arba asmuo, nurodytas užsakymo pateikimo metu. Atsiimant prekes, būtina pateikti užsakymo numerį, kuris buvo atsiųstas Pirkėjui užsakymo metu nurodytu el. paštu. Pardavėjas turi teisę perduoti prekes Pirkėjo nurodytam kitam asmeniui, kuris pateikė užsakymo numerį, o Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui.

8.2.4. Jei Pirkėjas užsakymo teikimo metu pasirenka Prekių pristatymą į Omniva paštomatą, į LP EXPRESS arba Autobusų siuntų terminalą:

8.2.4.1. Siunta iš Omniva paštomato turi būti atsiimta per 7 (septynias) kalendorines dienas po to, kai Pardavėjas arba kurjeris informavo Pirkėją SMS pranešimu, kad prekę galima atsiimti.

8.2.4.2. Siunta iš LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalo turi būti atsiimta per 5 (penkias) kalendorines dienas po to, kai kurjeris informavo Pirkėją, kad prekę galima atsiimti.

8.2.4.3. Siunta iš Autobusų siuntų terminalo gali atsiimti tik gavėjas pateikės asmens dokumentą su nuotraika. Apie siuntos pristatymo laiką Pirkėjas informuojamas el. paštu ir/ar SMS pranešimu. Į terminalą atvežtos siuntos saugomos dvi darbo dienas, šventinės ir savaitgalio dienos neapmokestinamos. Už kiekvieną sekančią darbo dieną, saugant siuntą, mokamas 0,30 Eur mokestis.

8.2.4.4. Siuntėjas pasilieka teisę keisti siuntų pristatymo ir saugojimo terminus, bei įkainius apie tai informavęs savo tinklalapyje.

8.3. Pristatymo terminai nurodyti Prekės aprašyme yra preliminarūs. Pardavėjas pristato prekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių užsakymo patvirtinime nurodytais terminais. 

8.4. Pirkėjas sutinka, kad Pirkėjo užsakyme nurodytu adresu pristačius prekę ir prekę priėmusiam asmeniui ir/arba Pirkėjui pasirašius prekių priėmimo kvite ar PVM sąskaitoje – faktūroje laikoma, kad prekė yra tinkamai perduota Pirkėjui ir Pirkėjas dėl to neturi jokių pretenzijų.

8.5. Pristačius prekę Pirkėjas, asmuo nurodytas Pirkėjo užsakyme arba asmuo esantis užsakyme nurodytu adresu privalo patikrinti siuntos būklę. Jei Pirkėjas, asmuo, nurodytas Pirkėjo užsakyme, arba asmuo, esantis užsakyme nurodytu adresu ir priimantis prekes, pastebi išorinį siuntos pažeidimą, jis privalo tai pažymėti važtaraštyje bei surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui, asmeniui nurodytam Pirkėjo užsakyme, arba asmeniui, esančiam užsakyme nurodytu adresu, pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista.

8.6. Jeigu Pirkėjas atsisako priimti užsakytas prekes arba prekės pristatymas Pirkėjui yra neįmanomas dėl to, kad Pirkėjas užsakydamas prekę nurodė neteisingą savo adresą ar adresą, kur turi būti pristatyta prekė, Pirkėjas privalo atlyginti bet kokius Pardavėjaus nuostolius susijusius su pirkimo-pardavimo sutarties vykdymu.

8.7. Pardavėjas neatsako už Pirkėjo užsakytos prekės nepristatymą ar pavėluotą pristatymą, jei tai įvyko dėl trečiųjų asmenų kaltės ar dėl aplinkybių, kurių Pardavėjas negalėjo kontroliuoti ir protingai numatyti pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo metu ir negalėjo užkirsti kelio šių aplinkybių ar jų pasekmių atsiradimui.

8.8. Jeigu Pirkėjas nevykdo bet kurio iš savo įsipareigojimų, numatytų šiose Taisyklėse, Pardavėjas įgyja teisę atsisakyti pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes ir vienašališkai nutraukti prekių pirkimo – pardavimo sutartį bei pareikalauti atlyginti nuostolius, kurie atsirado dėl netinkamo Pirkėjo sutartinių įsipareigojimų vykdymo.

8.9. Užsisakius prekių už 100 € ir daugiau pristatymas Lietuvos teritorijoje nemokamas (Išskyrus Kuršių neriją, papildomai taikoma 30,25 Eur priemoka).