Gavus prekę su broku būtina nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas, kreiptis į Pardavėją el.p. info@juvelyrikosnamai.lt. Grąžinant netinkamos kokybės prekes būtina laikytis šių taisyklių:

  • Remiantis LR civilinio kodekso 6.362 straipsniu, pirkėjas turi kreiptis per keturiolika dienų nuo prekės įsigijimo momento iš pirkimo metu nurodyto el. pašto, atsiųsti pirkimo dokumentą, bei nurodyti defektą (įvardinti ir pridėti nuotraukas).
  • Netinkamos kokybės prekės turi būti išsiųsta atgal pardavėjui ne vėliau nei 2 dienos nuo pardavėjo patvirtinimo arba perduotos kitais sutartais susisiekimo būdais.
  • Netinkamos kokybės prekes pardavėjas įsipareigoja pakeisti tinkamos kokybės prekėmis arba pašalinti jų defektus.
  • Jeigu defekto neįmanoma pašalinti pirkėjui grąžinamas apmokėjimas arba pakeičiama kita www.juvelyrikosnamai.lt internetinės parduotuvės preke ta pačia kaina (ne pigesne) arba brangesne (už ją primokėdamas) iš anksto susitarus su pardavėju nurodytais susisiekimo būdais (kontaktais).
  • Pirkėjas neturi teisės nutraukti pirkimo-pardavimo sutarties, jei prekės trūkumas yra mažareikšmis.

Prieš pradėdami grąžinimo procesą įsitikinkite, ar prekė atitinką Pinigų grąžinimo sąlygas.